Projektai, prevencinės ir kitos programos

Gimnazijoje vykdomi tarptautiniai projektai

Projekto pavadinimas Projekto vadovas
Tarptautinis projektas „Eurodesk Lietuva“ (regioniniai partneriai) D. Zibalienė
Tarptautinis projektasMokykla Europos Parlamento ambasadorė“ D. Zibalienė
Tarptautinis projektas „Kretingos krašto žydai“ D. Zibalienė
Tarptautinis projektas Mes rūšiuojam“ S. Mikelkevičienė, E. Piktuižis 
Tarptautinis projektas „STEAM skills for Sustainability (Nordplus junior)“  R. Latoža
Tarptautinis projektas „Šiaurės šalių literatūros savaitė“ Z. Tenenienė

Gimnazijoje vykdomi respublikiniai projektai

Projekto pavadinimas Projekto vadovas
Respublikinis projektas „Kuriame Lietuvą“ D. Šimonienė
Bitininkystės veiklos, kurių tikslas – išsaugoti nykstančias bites Kretingos mieste  S. Mikelkevičienė, V. Zacharova 

Gimnazijoje vykdomi rajoniniai projektai

Projekto pavadinimas Projekto vadovas
Rajoninis projektas „Laisvės kovos Lietuvoje ir Kretingos krašte“  D. Šimonienė
Rajoninis projektas „Mano delne Tavo ranka“ D. Firantienė, S. Gedgaudaitė 

Gimnazijoje vykdomi projektai

Projekto pavadinimas Projekto vadovas
Gimnazijos projektas „Kretingos krašto partizanai“  D. Šimonienė
Gimnazijos projektas „Pilietinės iniciatyvos miestui-mokyklai“  D. Šimonienė

Gimnazijoje vykdomos prevencinės programos

Programos pavadinimas Programos aprašymas Atsakingas asmuo               
Programa „EQUIP“ Kognityvinės elgesio terapijos principų taikymas ir ugdymas. Ugdyti – reiškia perteikti gyvenimo prasmę, kitaip sakant, padėti suvokti ir vertinti, interpretuoti mus supančią aplinką. Tam, kad kitą pripažintume unikaliu ir vertingu, turime pradėti nuo savęs. Kaip mes žiūrime į save? Ar esame sau vertingi ir nepakartojami? Su kuo siejame savo vertę? Ar nesiejame jos su gebėjimais, pasiekimais? Ar mūsų vertė nepriklauso nuo to, kaip kiti žiūri į mane? Ar ji yra savaiminė, kitaip sakant, nepriklausoma nuo mūsų vidinių ir išorinių aspektų, aplinkybių? Į šiuos visus klausimus ir bandome atsakyti vykdydami „EQUIP“ programą su mokiniais. D. Firantienė,    S. Gedgaudaitė        
Programa „CBITS“ Kognityvinė elgsenos intervencija traumų mokyklose atveju. Smurtas yra viena iš svarbiausių visuomenės sveikatos problemų. Traumos padariniai gali išlikti visą gyvenimą, tačiau anksti juos identifikavus ir pradėjus taikyti šią programą, galima palengvinti mokinių patiriamas kančias, nerimą ir depresiją. Ši programa taip pat padeda dirbant su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir leidžia pasiekti teigiamų rezultatų. D. Firantienė,    S. Gedgaudaitė        
Lions Quest programa „Raktai į sėkmę“ Programa suteikia mokiniams galimybę patirti mokymąsi tarnaujant. Sprendžiant, kokį mokymosi tarnaujant modelį jie nori įgyvendinti – projekto ar praktikos. Mokytojai tariasi kartu su gimnazijos bendruomene. D. Firantienė,
S. Gedgaudaitė   
Programa „Šviesios mintys – ramios širdys“

Prevencinė programa yra orientuota lavinti mokinių atsparumo stresui, komunikavimo, socialines, mokėjimo mokytis ir pažinimo kompetencijas, problemų sprendimo, jausmų atpažinimo ir valdymo bei kritinio mąstymo įgūdžius.

 

Šiuolaikiniai mokiniai susiduria su įvairiomis problemomis: jaučiasi nesuprasti, negali patenkinti savo esminių poreikių (jaučiasi nesaugūs, nemylimi, nepasitikintys savimi, negalintys savęs realizuoti), jiems trūksta komunikavimo įgūdžių, dėmesio. Taip pat trūksta kritinio mąstymo ir kūrybiško problemų sprendimo, gebėjimo mokytis įgūdžių. Retas mokinys geba atpažinti, įvardinti, tinkamai išreikšti savo jausmus bei emocijas, imtis iniciatyvos tobulinant save.

 

Prevencinės programos „Šviesios mintys – ramios širdys“ veiklos padės mokiniams pažinti save ir supantį pasaulį, įgyti patirties bei naudingų įgūdžių bendraujant su aplinkiniais, kūrybiškai sprendžiant problemas.

D. Firantienė,    S. Gedgaudaitė        

Gimnazijoje vykdomos kitos programos

Programos pavadinimas Programos aprašymas Programos vadovas
The Duke of Edinbutgh's International Award (DofE

Kas yra DofE?

The Duke of Edinburgh‘s International Award (DofE) programa – pasaulyje pirmaujanti neformaliojo švietimo programa, skirta jaunimui nuo 14 iki 24 metų. Programos esmė – įveikti asmeninius iššūkius, kurie suteiktų praktinių gyvenimiškų ir karjerai naudingų įgūdžių, ugdytų drąsią, atsakingą ir visapusišką asmenybę. Dalyvavimas programoje skatina ugdyti socialines-emocines kompetencijas, atpažinti savo talentus, išlikti fiziškai aktyviems, įgyti karjeros planavimo įgūdžių ir už tai gauti tarptautinį įvertinimą.

DofE gimnazijoje

DofE programa gimnazijoje įgyvendinama nuo 2024 m. Komandą sudaro du DofE vadovai-mentoriai ir vienas žygio vadovas:
DofE vadovė ir koordinatorė Viktorija Zacharova, viktorija.zacharova@kjpug.lt;
DofE vadovė Simona Mikelkevičienė, simona.mikelkeviciene@kjpug.lt;
DofE žygio vadovė Ema-Marija Regelskė, ema.marija.maslauskaite@kjpug.lt.

DofE Lietuvoje

DofE programa Lietuvoje įgyvendinama nuo 2006 metų. Programa kasmet auga: 2013 m. programoje dalyvavo apie 100 jaunų žmonių, 2017 m. – 550, o 2023 m. – jau daugiau nei 1300. Kiekvienais metais iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje už įgyvendintus tikslus ir asmeninį pokytį programos dalyviai apdovanojami bronzos, sidabro ar aukso ženkleliais ir tarptautiniais sertifikatais.

Beveik 100 organizacijų, veikiančių skirtinguose miestuose, miesteliuose ir kaimo vietovėse, kviečia jaunimą dalyvauti DofE programoje. DofE įgyvendina valstybinės ir privačios mokyklos, profesinio rengimo ir daugiafunkciai centrai, neformaliojo ugdymo įstaigos ir kito tipo organizacijos, dirbančios su jaunimu. Apie 300 pedagogų ir kitose srityse dirbančių suaugusių savanorių – DofE vadovų-mentorių – stebi mokinių pasiekimus, motyvuoja, veda refleksijų susitikimus ir palydi jaunus žmones jų išsikeltų tobulėjimo tikslų link. Su programa dirbantys vadovai-mentoriai kviečiami dalyvauti pagal tarptautinį standartą organizuojamuose kvalifikacijos tobulinimo renginiuose.

DofE programa pasaulyje

Programą 1956-ais metais Didžiojoje Britanijoje įkūrė Edinburgo hercogas princas Philipas kartu su vokiečių edukologu Kurtu Hahn ir aktyviu mokymosi iš patirties idėjų skleidėju, patyrusiu alpinistu, pirmosios ekspedicijos į Everestą organizatoriumi lordu Johnu Hunt. Nuo 1956-ųjų metų programa pasklido po 120 pasaulio šalių ir teritorijų, joje kasmet dalyvauja daugiau nei milijonas jaunų žmonių.

DofE programą visame pasaulyje koordinuoja Tarptautinis DofE apdovanojimų programos fondas. Programą globoja jauniausiasis Karalienės Elizabeth II ir princo Philipo sūnus – Jo Karališkoji Prakilnybė Edinburgo hercogas princas Edwardas.

V. Zacharova, S. Mikelkevičienė,
E. M. Regelskė  
Lietuvos Junior Achievement (LJA) programa „accelerator_x“ 

Lietuvos Junior Achievement (LJA) – pirmoji Lietuvoje nevyriausybinė organizacija, jau 30 metų sėkmingai įgyvendinanti progresinio ekonominio švietimo, verslumo ugdymo, finansinio raštingumo ir ugdymo karjerai programas bendrojo ugdymo mokyklose, profesinio mokymo įstaigose ir aukštosiose mokyklose.

Gimnazijoje įgyvendinama praktinio verslumo programa „accelerator_x“, skirta 9 – 12 klasių mokiniams. Programa suteikia realią verslo patirtį dar mokyklos suole. Programos dalyviai kuria, vysto, valdo verslą, priima reikšmingus sprendimus. Taip pat, įgyja žinių ir gebėjimų praversiančių kuriant verslą ateityje: ugdosi lyderio savybes ir bendradarbiavimo įgūdžius, kūrybiškumą, drąsą priimti nepatogius sprendimus.

Programos misija įkvėpti ir paruošti jaunus žmones siekti sėkmės pasaulinėje rinkoje.

Mokiniai kurdami mokomąsias bendroves įgyvendina visą verslo valdymo ciklą: įkuria įmonę, sukaupia pradinį kapitalą, planuoja, analizuoja vartotojų poreikius, kuria savo paslaugą arba produktą bei jį parduoda, vykdo rinkodaros kampaniją ir po mokymosi proceso įmonę uždaro.

Mokinių jaunąją bendrovę kuruoja mokykloje dirbantis mentorius (mokytojas (-a), kuris yra parengiamas dirbti su programa), o mokinius konsultuoja verslo savanoris, mentorius-ekspertas, kuris dalinasi savo įžvalgomis ir patirtimi.

V. Zacharova
Atnaujinta: 2024-10-21
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 14.00 – 14.45
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.45 – 11.30
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.55 – 15.40