Gimnazijoje vykdomi tarptautiniai projektai
Projekto pavadinimas | Projekto vadovas |
---|---|
Tarptautinis projektas „Eurodesk Lietuva“ (regioniniai partneriai) | D. Zibalienė |
Tarptautinis projektas „Mokykla Europos Parlamento ambasadorė“ | D. Zibalienė |
Tarptautinis projektas „Kretingos krašto žydai“ | D. Zibalienė |
Tarptautinis projektas „Mes rūšiuojam“ | S. Mikelkevičienė, E. Piktuižis |
Tarptautinis projektas „STEAM skills for Sustainability (Nordplus junior)“ | R. Latoža |
Tarptautinis projektas „Šiaurės šalių literatūros savaitė“ | Z. Tenenienė |
Gimnazijoje vykdomi respublikiniai projektai
Projekto pavadinimas | Projekto vadovas |
---|---|
Respublikinis projektas „Kuriame Lietuvą“ | D. Šimonienė |
Bitininkystės veiklos, kurių tikslas – išsaugoti nykstančias bites Kretingos mieste | S. Mikelkevičienė, V. Zacharova |
Gimnazijoje vykdomi rajoniniai projektai
Projekto pavadinimas | Projekto vadovas |
---|---|
Rajoninis projektas „Laisvės kovos Lietuvoje ir Kretingos krašte“ | D. Šimonienė |
Rajoninis projektas „Mano delne Tavo ranka“ | D. Firantienė, S. Gedgaudaitė |
Gimnazijoje vykdomi projektai
Projekto pavadinimas | Projekto vadovas |
---|---|
Gimnazijos projektas „Kretingos krašto partizanai“ | D. Šimonienė |
Gimnazijos projektas „Pilietinės iniciatyvos miestui-mokyklai“ | D. Šimonienė |
Gimnazijoje vykdomos prevencinės programos
Programos pavadinimas | Programos aprašymas | Atsakingas asmuo |
---|---|---|
Programa „EQUIP“ | Kognityvinės elgesio terapijos principų taikymas ir ugdymas. Ugdyti – reiškia perteikti gyvenimo prasmę, kitaip sakant, padėti suvokti ir vertinti, interpretuoti mus supančią aplinką. Tam, kad kitą pripažintume unikaliu ir vertingu, turime pradėti nuo savęs. Kaip mes žiūrime į save? Ar esame sau vertingi ir nepakartojami? Su kuo siejame savo vertę? Ar nesiejame jos su gebėjimais, pasiekimais? Ar mūsų vertė nepriklauso nuo to, kaip kiti žiūri į mane? Ar ji yra savaiminė, kitaip sakant, nepriklausoma nuo mūsų vidinių ir išorinių aspektų, aplinkybių? Į šiuos visus klausimus ir bandome atsakyti vykdydami „EQUIP“ programą su mokiniais. | D. Firantienė, S. Gedgaudaitė |
Programa „CBITS“ | Kognityvinė elgsenos intervencija traumų mokyklose atveju. Smurtas yra viena iš svarbiausių visuomenės sveikatos problemų. Traumos padariniai gali išlikti visą gyvenimą, tačiau anksti juos identifikavus ir pradėjus taikyti šią programą, galima palengvinti mokinių patiriamas kančias, nerimą ir depresiją. Ši programa taip pat padeda dirbant su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir leidžia pasiekti teigiamų rezultatų. | D. Firantienė, S. Gedgaudaitė |
Lions Quest programa „Raktai į sėkmę“ | Programa suteikia mokiniams galimybę patirti mokymąsi tarnaujant. Sprendžiant, kokį mokymosi tarnaujant modelį jie nori įgyvendinti – projekto ar praktikos. Mokytojai tariasi kartu su gimnazijos bendruomene. | D. Firantienė, S. Gedgaudaitė |
Programa „Šviesios mintys – ramios širdys“ |
Prevencinė programa yra orientuota lavinti mokinių atsparumo stresui, komunikavimo, socialines, mokėjimo mokytis ir pažinimo kompetencijas, problemų sprendimo, jausmų atpažinimo ir valdymo bei kritinio mąstymo įgūdžius.
Šiuolaikiniai mokiniai susiduria su įvairiomis problemomis: jaučiasi nesuprasti, negali patenkinti savo esminių poreikių (jaučiasi nesaugūs, nemylimi, nepasitikintys savimi, negalintys savęs realizuoti), jiems trūksta komunikavimo įgūdžių, dėmesio. Taip pat trūksta kritinio mąstymo ir kūrybiško problemų sprendimo, gebėjimo mokytis įgūdžių. Retas mokinys geba atpažinti, įvardinti, tinkamai išreikšti savo jausmus bei emocijas, imtis iniciatyvos tobulinant save.
Prevencinės programos „Šviesios mintys – ramios širdys“ veiklos padės mokiniams pažinti save ir supantį pasaulį, įgyti patirties bei naudingų įgūdžių bendraujant su aplinkiniais, kūrybiškai sprendžiant problemas. |
D. Firantienė, S. Gedgaudaitė |
Gimnazijoje vykdomos kitos programos
Programos pavadinimas | Programos aprašymas | Programos vadovas |
---|---|---|
The Duke of Edinbutgh's International Award (DofE) |
Kas yra DofE? |
V. Zacharova, S. Mikelkevičienė, E. M. Regelskė |
Lietuvos Junior Achievement (LJA) programa „accelerator_x“ |
Lietuvos Junior Achievement (LJA) – pirmoji Lietuvoje nevyriausybinė organizacija, jau 30 metų sėkmingai įgyvendinanti progresinio ekonominio švietimo, verslumo ugdymo, finansinio raštingumo ir ugdymo karjerai programas bendrojo ugdymo mokyklose, profesinio mokymo įstaigose ir aukštosiose mokyklose. |
V. Zacharova |
- Tvarkaraščiai
- Pamokų pakeitimai
- Gimnazijos veiklų kalendorius
- Mokinių konsultacijų grafikas
- Mėnesių veiklos planai
- Dokumentai
- Egzaminai
- Projektai, prevencinės ir kitos programos
- Gimnazijos uniforma
- KJPUG Alumnų draugija
- Bibliotekos renginiai
- 1,2% parama
- Atnaujinamo ugdymo turinio įgyvendinimas
- Tūkstantmečio mokyklų programa
- Švietimo stebėsenos rodikliai
- Kviečiame paskaityti knygas
- DUK